Менеджер по продажам: (+40) 722 791 985 (Nicoleta)
Termeni și condiții
Următorii termeni de vânzare și livrare se aplică pentru toate achizițiile efectuate pe last-shield.ro cu livrare în Romania.
Toate contractele de cumpărare de pe last-shield.ro vor fi făcute în limba română. Cumpărătorii trebuie să aibă vârsta de minim 18 ani pentru a face achiziții de pe last-shield.ro
Acest site este operat de Relaxmob-Drive SRL, o societate cu răspundere limitată, organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în Bucuresti, Bdul Timisoara, Nr.80B, România, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J40/14002/2017, cod unic de înregistrare RO38070100, număr de telefon 0722791985 și adresă de e-mail relaxmobdrive@gmail.com.
1.PREȚUL PRODUSELOR
Prețul individual al produsului este afișat in detaliile produsului, in pagina sa, dar si in coșul de cumpărături.
- Prețul unui produs include TVA si accize
- Prețul produsului nu include costurile de transport.
- Disponibilitatea si prețul produselor Relaxmob-Drive sunt supuse unor erori de tipar. Acest lucru se aplică atât pentru ofertele tipărite (broșuri si pliante publicitare) cȃt si pentru orice informație afișată pe last-shield.ro. In cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cat mai curând posibil.
- Toate prețurile sunt actuale si sunt actualizate in mod regulat.
- Prețul pe care trebuie sa îl plătiți este cel din momentul achiziției.
2.MODALITĂȚI DE PLATĂ
last-shield.ro va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de a plati produsele comandate:
- ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului;
- plata online cu cardul, prin sistemul MobilPay;
- plata cash la sediu last-shield.ro
PLATA LA LIVRARE
Puteți alege plata comenzii la livrare.
Pentru plățile în numerar, conform legii nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare, începând cu data de 9 mai 2015, suma maximă pe care Relaxmob-Drive o poate încasa de la o persoană fizică este de 10.000 lei pe zi. Pentru toate celelalte situații (persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, etc) suma maximă pentru fiecare cumpărător este de 5.000 lei pe zi.
MOBILPAY
În cazul plăților online, plata serviciilor de pe acest website este efectuată prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de www.mobilpay.ro.
Pasul 1: După apăsarea butonului “Confirmă comanda și plătește” veți fi redirecționat către interfața securizată de plăți online MobilPay – cel mai mare procesator de plăți din România .
Pasul 2: Completați datele necesare pentru realizarea tranzacției în deplină siguranță. Prin MobilPay tranzacția dumneavoastră este protejată de cele mai înalte standarde de securitate la nivel mondial (PCI DSS) și de cele peste 100 de filtre antifraudă aplicate pe fiecare tranzacție.
Cu o istorie ce isi are originea la inceputul dezvoltarii afacerilor online la nivel national in anul 2005, NETOPIA mobilPay si-a construit profilul companiei – lider, prin abordarea tehnicilor si modalitatilor inovative si in permanenta corelatie cu dezvoltarea tehnologica si cu tendintele pietei.
Munca necontenita a echipei NETOPIA mobilPay pentru asigurarea celor mai performante, competitive si inovative solutii de plata online este recompensata permanent de cresterile fabuloase inregistrate periodic, astfel ca inca de la infiintare inregistreaza cresteri lunare de peste 50% in ceea ce priveste tranzactiile procesate, bazate atat pe achizitia de noi parteneri cat si pe conversia celor existenti.
Se prezintă in fata concurentei si a noilor clienti cu un portofoliu ce cuprinde mai mult de 3000 de decontari zilnice pentru comercianti, cu proceduri transparente si fara costuri aditionale.
MobilPay garantează securitatea sistemelor sale informatice. Mai multe informații despre politica de confidențialitate MobilPay, puteți găsi aici: https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/
3.CONFIRMARE COMANDĂ
În momentul in care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații:
- Comanda dumneavoastră
- Adresa de livrare
- Modalitatea de livrare
- Numarul de urmarire
- Modalitatea de plată
- Preţ/preţurile
Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Relaxmob-Drive.
Se considera finalizata comanda in momentul in care beneficiarul o confirma telefonic furnizorului. Comanda nu se livreaza niciodata daca beneficiarul nu o confirma in prealabil. Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea telefonica a comenzii de catre unul din operatorii last-shield.ro
După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată, cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați.
Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, va vom rambursa complet suma plătita pentru produsul respectiv, in conformitate cu politica de returnare a produselor.
Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește in stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.
4.RETURNAREA PRODUSELOR
Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.
Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:
Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
– “nu imi mai place produsul”;
– “mi-am dat seama ca imi doream altceva”;
– “mi-am dat seama ca am comandat marimea gresita”;
– “mi-am dat seama ca am comandat grosimea gresita”;
– oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a companiei last-shield.ro. (produs defect sau marime/produs trimis gresit);
Compania Relaxmob-Drive este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.
Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
– produsul trimis are defect din fabrica;
– produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs/alta marime/alta specificatie);
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar compania Relaxmob-Drive este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.
Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare, prin accesarea zonei de pe site legata de retunarea produselor.
5.TRANSPORTUL
LIVRARE LA MAGAZINUL Relaxmob-Drive – NU SE APLICĂ TAXĂ DE LIVRARE
Rezervă şi ridică din magazin este valabilă pentru toate produsele disponibile in magazinul Relaxmob-Drive. Dacă alegeţi această opţiune, veţi primi un e-mail cu confirmarea comenzii, dupa care veți fi contactat telefonic de un operator last-shield.ro pentru confirmarea comenzii. Comanda trebuie ridicată in timpul programului de lucru al magazinului din ziua plasării comenzii sau ȋn următoarea zi lucrătoare. Comanda va fi plătită in momentul in care o ridicaţi de la magazinul Relaxmob-Drive.
LIVRARE LA O ADRESĂ OFERITĂ DE DUMNEAVOASTRĂ – LIVRAREA ESTE CONTRA COST
Relaxmob-Drive are posibilitatea de a livra clienților de pe teritoriul României.
Va rugam să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.
Termenul de livrare este de 2 zile lucrătoare.
In cazul in care beneficiarul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, curierul va reveni de doua ori in incercarea de a contacta beneficiarul. In conditia in care dupa cele doua incercari beneficiarul nu a fost gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.
Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri in perioadele aglomerate si in perioada iernii datorită condițiilor meteo.
Compania Relaxmob-Drive nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:
- cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;
cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;
• cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..
COSTUL TRANSPORTULUI
Costul transportului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:
– in Bucuresti si Ilfov tariful este de 16 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.3 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;
– in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 16 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.3 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;
lista localitatilor fara km suplimentari NEMO EXPRESS COURIER
Costul returului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:
– in Bucuresti si Ilfov tariful este de 16 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.3 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;
– in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 16 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.3 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;
lista localitatilor fara km suplimentari NEMO EXPRESS COURIER
Costul schimbului de produse difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:
– in Bucuresti si Ilfov tariful este de 16 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.3 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;
– in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 16 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.3 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;
lista localitatilor fara km suplimentari NEMO EXPRESS COURIER
NOTIFICĂRI DE LIVRARE
Din momentul în care dumneavoastră plasați comanda online și până la livrarea acesteia, este posibil să primiți următoarele notificări:
- Când comanda este procesată in depozitul nostru, un e-mail de confirmare a comenzii, și atunci cand livram comanda dvs. curierului, un e-mail cu numarul de urmarire(AWB).
- In ziua livrării veți primi din partea firmei de curierat un SMS care vă va informa că livrarea urmează să aibă loc în ziua respectivă.
- Veți fi contactat de curier cu o oră înainte de livrarea efectivă.
Livrarea va avea loc in fața ușii blocului, ȋn cazul ȋn care locuiți la casă, livrarea se va face in fața ușii proprietății dumneavoastră.
Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi anuntat printr-un mesaj SMS sau veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare.
Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.
PRIMIREA COMENZII
În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm:
- Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
- Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări
În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la numerele de contact last-shield.ro
Vă rugăm să rețineți că, în calitate de client, aveți la dispoziție două 2 zile în care să ne aduceți la cunoștință cu privire la lipsa unor colete sau piese. Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda.
PRODUSE DETERIORATE
Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm:
- Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării”
Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.
În oricare dintre situații, contactați last-shield.ro pentru a raporta această problemă.
- Produsul dumneavoastră are un defect de calitate?
- Lipsesc componente din comanda dumneavoastră?
- Comanda dumneavoastră a fost deteriorată ȋn urma transportului curierului?
- Ai şi alte reclamații in legătură cu produsul
Vă rugăm să contactați la numerele de contact last-shield.ro sau folosește formularul asociat adresei de e-mail. Te rugăm să menționezi si numărul comenzii pentru a diminua timpul de verificare şi identificare a acesteia.
Vă rugăm să aveți în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării ei.
Dacă Relaxmob-Drive aprobă reclamația, vom acoperi toate costurile de înlocuire ale produsului.
6.JURISDICȚIE
Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.